sunnuntai 5. helmikuuta 2012

Sunnuntai

VIhdoinki pääsin mittailemaan ja kuvailemaan rauhassa kun J lähti lätkäharkkoihin :D Eilen en ehtiny kirjottelemaan kun mentiinkin mun vanhemmille yöks pelin jälkeen. Tosiaan, pelissä tuli huiskittua aika hurjan paljon, enemmän kun normaalisti, joten ihan kiva treeni siitä tuli vaikkei se siltä oikeastaan tuntunutkaan.
Päivän syömiset meni seuraavasti:

Aamupala: 2 weetabixia, maustamatonta jugurttia, mehukeittoa ja pilkottu banaani sinne sekaan (namnam)
Lounas: Saarioisten kinkkusalaatti ja karkkia (:s joo tuli vähän hallilla kiire kun siel meni taas koko päivä)
Välipala: Banaani
Päivällinen: 5 cocktail piirakkaa + 1 paahtoleipä juustolla ja voilla
Iltapala: -

Että sellanen päivä eilen.
Tänään me sitte tultiin kotii, meinasin mennä äänestämää, mutta en jaksanu alkaa pukemaa päälle ku oltais kävellen menty ja ulkona -28, no thanks, eiköhän se Sauli ne kuitenki voita... Kirjailin tonne Kiloklubille äsken tämän päivän syömisiä ja KAIKKI mun pallukat on VIHREÄNÄ paitsi kuidut vielä keltasella. Ihan huippua! Nii, ja siihen kuuden viikon laihdutukseen tulee 2 viikkoa lisää, koska mun pitää ensin alkaa oppia syömään oikein, ja varaan siihen 2 viikkoa :) eli 8 viikkoa ja mun paino on 57 kg.

http://www.youtube.com/watch?v=_ovdm2yX4MA Tää saa mut NIIIIIIN hyvälle tuulelle aina <3
 ps. miten noista saa sellasia et ne voi kuunnella suoraa tässä? :D

Tänään ruokailut:

Aamupala: -
Päivällinen: Lihamakaronilaatikkoa, lihapullia, lohta ja vihersalaattia (kiitos mummi <3)
Välipala: Omena
Lounas: Puuroa, 2 ruisleipää salaatilla, voilla ja juustolla
Iltapala: Omena ja päärynä

Nyt sitte niihin mun kuviin ja mittoihin

Paino: 59,6 kg
Vyötärö: 84 cm
Lantio: 91 cm
Reisi: 53 cm
Käsivarsi: 23 cm
Toivottavasti mittasin oikein :D

Nyt ne kuvat. Mä en siis tosiaan halua pudottaa painoa vaan kiinteyttää, esim. noi jenkkakahvat ja maha on saatava pois.

 Tätä kuvaa kun kattoo niin, joo, ei mul oo mitää paino ongelmaa, mut noi himskatin jenkkakahvat ja toi maha! Kun seisoo niin se maha ei ees sinällänsä oo paha mut auta armias kun käyt istumaan.... Hyi helv.

Toisenlaiset polvetki voisin huolia :D










Moi mulla on Homer Simpson maha ja se saa kyllä luvan lähteä! 
Huomenna sitte kuntosali Fressille kattelee millanen meno siellä on :) Toivottavasti mukava nii vois alkaa käymään siellä sitte useemmin.

Mä sitte huomenna kertoilen millanen kuntosali oli ;) 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti