maanantai 20. helmikuuta 2012

Jee, painonpudotusta ja aikarajan unohtamista!

Jee mun paino on pudonnut takasin 59,4 kiloon ! Kivi vierähti sydämeltä, koska tosiaan viime viikolla vaaka näytti sitä 62 kg..... Huh mikä helpotus ettei se ollu pysyvää! Ruoka ei oo maistunu koko viikonloppuun, tekee mieli vaan oksentaa, joten oon eläny aika pitkälti vaan jogurtilla ja vedellä :/ Mut pikkuhiljaa alkaa taas ruokakin maistua normaalisti.
Liikuntojakaan en oo ehtiny tehdä muuta kun lauantaina 2 erää olin cheerleadaamassa, mut sen jälkeen meinas taju lähteä allergian ja paniikkikohtauksen takia :( Kuntosalikortti alko tänään, mut en oo viel ihan täysissä voimissa, nii päätin skipata tän päivän, huomenna meen jos vaan mun vanhemmat ei oo täällä koko päivää kyläilemässä :) Tavoitteena mulla on käydä salilla viikossa 5 kertaa.

Sen aikaraja-asian päätin unohtaa kokonaan, se tuo mulle ihan liikaa stressiä että mietin koko ajan että enää 5 viikkoa ja mun täytyy olla 57 kg ja kiinteämpi. Ei, vaan mä teen tätä omassa tahdissa ja jossain vaiheessa mä saavutan sen. Siihen voi mennä se 5 viikkoa tai sit 5 kuukautta, who knows?

 Mä sain kutsun työhaastatteluun Guessin liikkeeseen! Tosin mulla olis kyllä työpaikka jo BR-leluissa, mut mut mut.... Saa nähdä miten käy ;)

I wanna have her body !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti