tiistai 14. helmikuuta 2012

Kiirettä pitää ja 6 viikkoa jäljellä!

Niinkuin otsikkokin jo sanoo, kiirettä pitää. Maanantai hurahti työhakemuksia viedessä, kirpparitavaroita laitellen, siivoillen ja muutenkin asioita hoidellen. Ei paljoa jääny aikaa kuntoilulle :/
Tää viikko tulee varmaan muutenkin olemaan tosi epäurheilullinen (? onks toi edes sana? :D), koska tänään mä oon taas hoidellu asioita ja mun isä tulee illaks tähän meille. Huomenna mulla on TAAS asioiden hoitamista (tuntuu ettei ne ikinä lopu) ja illalla vien kirpparikamat paikalleen. Torstaista eteenpäin oonkin sitten mun vanhemmilla.

Mulla on tavoitteena ens viikosta lähtien tiputtaa 450g viikossa PYSYVÄSTI. Nyt oon huomannu että mun paino heittelee 60-62kg:n välillä tosi rajusti. Tosin mulla alotettiin uusi paniikkihäiriölääkitys, enkä tiedä voiko ne vaikuttaa jotenkin tohon painon nousuun.. Raivostuttavaa huomata että vaikka aikasemmin on syöny kuinka huonosti, niin silti paino ollu 59-60,5kg ja nyt kun alkaa liikkua ja syödä vähän terveellisemmin nii paino nousee jonnekki ihan pilviin! Erittäin raivostuttavaa.


Noh, keskiviikkona tulee rahaa ja sen jälkeen mä kipitän hakemaan uuden kuntosalikortin <3 Annetaan läskeille kyytiä!

Eiliset syömiset:

Aamupala: Mysliä, maustamatonta jogurttia, mehukeittoa, banaani
Lounas: Pastaa juustokastikkeessa, täysjyväleipää voilla ja juustolla
Välipala: Banaani
Päivällinen: Puuroa, mustikoita, banaani ja päärynä
Iltapala: -


Ja tänään:

Aamupala: Mysliä, maustamaton jogurtti ja mehukeitto
Lounas: Puuroa, marjoja ja 2 täysjyväleipää voilla ja juustolla

Plääh, mä lupaan ottaa itseäni niskasta kiinni ja pudottaa sen painon ja kiinteytyä! Mä vannon.


Mä rupeen tekemään ystävänpäivän kunniaks pullaa :) (ehkä saatan itsekkin yhden maistaa)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti