keskiviikko 1. helmikuuta 2012

Huomentaa !! :)

Eilinen päivä meni kun hujauksessa ohi! Aamulla kävin tarkastuttamassa lääkärissä mun sykettä kun se välillä hakkaa vähän epämääräisen kovaa. Ens viikolla sitten sydänfilmit ja kilpirauhaskokeet, mutta luultavasti kaikki on kuitenki kunnossa :)
Illalla mä sitte ajelin hallille tanssimaa, kyllä tänään taas pohkeissa tuntu ku rappusilla tanssittii ja käsissä tuntuu se koko aikainen tuulettaminen. (Rivien välistä voi ehkä lukea että meidän joukkue voitti ;)) Mä oon jopa alkanu käyttää hyötyliikuntaa hyväkseni, eli hissi on vaihtunu rappusiin. Keskustaan en kyllä lähde vielä kävelemään kun ulkona -24 astetta.

Eiliset ruokailut meni ihan päin honkia ku söi vaan jotain mitä nopeesti ehti syömään. (Ja toissa iltanaki söin jäätelöä ja 2 ruisleipää vielä illalla........) Mutta tänään mulla on aikaa valmistaa ja syödä kunnon ruokaa.

Eli eiliset ruoat:
Aamupala: Omena
Päivällinen: Lihamakaronilaatikkoa ja 2 ruisleipää voilla ja kermajuustolla....... Argh
Välipala: 2 ruisleipää, voilla, maksamakkaralla ja kermajuustolla....
Lounas: Iso sämpylä voilla, salaatilla, kurkulla ja tomaatilla. (jos tota ees lounaaksi voi sanoo..)
Iltapala: 2 ruisleipää valkosipulivoilla ja kermajuustolla + Activia-jugurtti

Mä oon nyt tässä yrittäny tutkia että mikä ruoka-aine turvottaa mua aina ihan kamalasti. Välillä ruisleipä turvottaa, välillä taas vaalealeipä. Mut esim. puuro ei turvota yhtään. Ehkä mun täytyy jättää toi leipä kokonaan pois ruokavaliosta. :(


Jep, näinhän se on. Joten nyt mä suuntaan ruokakauppaan ja pistän kaappien sisällön uusiksi!










Hauskaa päivää kaikille, palataan illalla! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti