keskiviikko 1. helmikuuta 2012

Lössöilyä.

Tänään mä otin itseeni niskasta kiinni ja kävin kaupassa ostamassa kaikkea terveellistä ruokaa :) Hitsi että tuli superhyvä mieli ku ei tarttunu mukaan mitään turhaa esim. einesruokia.

NAM NAM NAM <3






















Päivän syömiset tulee tässä:

Aamupala: Kaneli-omena puuro
Päivällinen: 2 ruisleipää voilla ja 4 kasvispihviä
Välipala: Mysli-maustamaton jugurtti-mehukeitto sekoitus (Suuuuuuren suuri kiitos Emilialle ja Fat mind- blogille hyvistä ruokavinkeistä!)
Lounas: -
Iltapala: Maitorahka-viinirypäle-mehukeitto sekoitus ja 2 ruisleipää voilla, maksamakkaralla ja kermajuustolla

Ihan hyvin, siihen verrattuna miten oon aikaisemmin syönyt. Mutta tää päivä on menny pääasiassa asioiden hoitamisessa, joten päätin pitää tänään lepopävän urheilusta.

Ja jee, mä löysin tänään myös kameran laturin, eli pääsen kohta lisäilemään tänne mun omia kuvia! :) Nyt pitäis enää löytää motivaatio siihen liikkumiseen. Ulkona ei hirveesti kiinnosta liikkua ku mittari on näyttäny koko tän päivän -24 astetta pakkasta, mulla ei oo mitään kovin hyvää koti / sisätreeni ohjelmaa ja kuntosalille en oo vaan saanu aikaseks lähteä. No ens viikoks mulla on Fressille ilmanen jäsenyys, joten silloin tulee varmasti liikuttua paljon.

Mutta asia on nyt niin että PAKKO alkaa liikkumaan jos meinaa kävellä julkisilla uimarannoilla hyvällä kropalla. Mulle riittää että mun paino on 57-58 kg mut joka puolelta olis kiva saada joku 3-5 cm pois.
Huomenna päivittelen tänne mun vartalosta kuvaa ja mittoja :)

2 kommenttia:

  1. aloitin eilen kirjottamaan uutta blogia, haluatko tulla kurkkaamaan?:-)
    osoite on:
    http://www.but-i-guess-im-just-dreaming.blogspot.com/

    VastaaPoista