lauantai 18. helmikuuta 2012

Long time no see

Hups, onkin vähän päässy tää kirjottelu unohtumaan kun on ollu niin paljon puuhaa :) Toisaalta eipä mun liikunnoissa tai ruokailuissa oo kamalasti mitään kerrottavaa tai hurraamista. Mutta kävin mä sentään torstaina luistelemassa ja J opetti mua taas esim. nostamaan kiekkoa, ja huh miten tuli käsi kipeeks :D Oli kyllä silti ihan huippua!


Meillä sentää oli vielä rauhallisempi meno kun oltiin koko kentällä ihan vaan kahdestaan :)









Niii, ja keskiviikkona mä kävin ostamassa kuukaudeks itselleni kuntosalikortin, ja oli kyllä niin huima hintaki että tulee ihan varmasti käytyä! Jeejee, eli maanantaita odotellessa ;) Fressi on kyllä mukava paikka, naisten ja miesten salit erikseen ja sitten on yhteiset ja hirveesti kaikkia tunteja ja ja ja... Pukuhuoneet on ihan uudet, mä joka VIHAAN, INHOAN, KAMMOAN kävellä märillä jaloilla paljaalla lattialla, olen silti kävelly siellä suihkun jälkeen, koska siellä on niin siistit lattiat. Hassua, koska mä en kävele edes kotona märillä paljailla jaloilla koska mua inhottaa jos jalkapohjaan jää hiuksia. Hrr hyi kamala. Ainoa mistä en anna täysiä pisteitä Fressille, on henkilökunta. Siellä on pari todella kyrsiintyneen näköstä naista, eikä hirveesti kiinnosta mennä kysymään niiltä esim. neuvoa laitteiden kanssa. Onneks ei oo tarvinnu vielä kysyä. Nii ja se Fressin infrapunasauna <3

Tosiaan tällä viikolla mulle alotettiin uusi paniikkihäiriölääke, ja on ollu olo vähän hassu kun se alkaa vaikuttamaan, mut eiköhän tää tästä. Väsyttää, mutta ei nukuta ja on nälkä mutta ei tee mieli syödä. En sitte tiedä että nostattaako toi lääke painoa, joskus niillä on taipumusta tehdä niin. Ykköstavoitteena mulla on kuitenkin saada nämä paniikit kokonaan pois mun elämästä. Tällä viikolla en aio edes tehdä punnitusta koska mulla on naisten vaivoja ja tiedän että paino on tällä hetkellä pilvissä. Outoa et aina ennen näitä päiviä, mä voisin syödä ja syödä ja syödä, mä en oo ikinä kyllänen, mutta sitten kun ne alkaa, ei tee mieli syödä mitään.

Ruokailuja en viitti edes laittaa koska ne on niin päin h*lvettiä. Nyt mä lähen valmistautumaan illan peliä varten, mukavaa lauantaita kaikille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti