torstai 2. helmikuuta 2012

-28 astetta, hrrrr!

Tänään ollu taas tosi kiire päivä, aamulla olin lähössä lääkäriin, mutta auto ei suostunu käynnistymään (hemmetin pakkanen), joten eipä sit tarvinnu lähteä :( koko aamupäivä yritettiin keksiä kuka tulis antamaan virtaa, ja loppujen lopuksi yks J:n kaveri tuli ja pelasti meidät. Sen verran ehdittiin hoitaa asioita että käytiin kaupassa, varaamassa kirpparipöytä ja just ennen ku Kela meni kiinni niin syöksyttiin sisälle. Muuten päivä meniki sitte klipsipidennyksiä pestessä ja uusien rakennekynsien laitossa :) (kynsistä muuten tuli ehkä parhaimmat mitä oon ikinä tehny :))))

Mulla itelläni ei oo muuta vielä kun nää itse kynnet, mut huomenna ajattelin pistää noihin päihin pinkkiä glitteriä <3










Mutta, kaiken tän kiireen keskellä mä ehdin tehdä 10 minuutin tehojumpan vatsalihaksille. Tiedän ettei se riitä, mutta jostain se on alotettava.

Koska kesällä mä näytän tältä:


Mä tarviin jostain nyt äkkiä MOTIVAATIOTA. Musta tuntuu et en ikinä tuu saamaan litteää vatsaa tai kiinteitä reisiä tai peppua. Kesään on ihan liian vähän aikaa. Toisaalta jos mä nyt alottaisin reenaamaa ihan hulluna niin se ehkä onnistuis. Ja tiedän myös ettei tilanne ainakaa parane sohvalla makaamalla. Olis niin kiva jos olis joku kaveri jonka kanssa treenata. 

Pliis, kertokaa joku onko mahdollista kiinteyttää n. 3-5 cm joka puolelta ja tiputtaa painoa jonku 2-3 kiloa ennen kesää? Ja jos jollain on hyvä kuntosaliohjelma nii mulle saa lähettää!!

Tässä viel tän päivän ruoat

Aamupala: Mysli-maustamaton jugurtti-mehukeitto sekoitus ja banaani
Päivällinen: Juustopastaa, 4 sämpylää voilla ja kermajuustolla
Lounas: 3 pullaa............... 
Iltapala: Pikkupussi sipsejä ja dippiä...

Mä itken verta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti