torstai 23. helmikuuta 2012

Edistymistä !

Jee, oon huomannu että mun vatsan seutu on pienempi (en tiedä johtuuko uudesta ruokavaliosta vaiko liikunnasta vai molemmista), mut kuitenki, se ei enää pömpötä niin pahasti!! Jopa ruokailun jälkeen se pysyy suht tasaisena. Vaa´alla en oo vielä käyny, sunnuntaina vasta.
Muutenkin kaikki on menny tänään (ainakin tähän asti) tosi hyvin :) Ei oo paniikkiahdistuksia, sain harjoittelu/työpaikan ja toinenkin työhaastattelu meni yllättävän hyvin. Ihanaa, kerranki hyvä päivä! <3
Tänään mä myös säntäsin salille ja tein 10 min. crosstrainerilla (syke n. 148, matka 1,67 km ja kalorit 101), kiinteytystreenin salilla 1 x 12, 2 kg:n painoilla ja lopuks vielä ylätaljaa 3 x 12, 15 kilon painoilla. Nyt voin sanoa että oon ylpeä itestäni :)




Syömiset on ollu taas aika vähäisiä, koska noi lääkkeet tekee mulle ällön olon, joten niissä ei oo kamalasti päivitettävää :// Mut pikkuhiljaa tää tästä taas..

Nyt mä aion vaan olla loppupäivän ! Ihanaa torstaita kaikille <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti