lauantai 11. helmikuuta 2012

gotta love the life that we livin'

Nyt vielä pikku postaus tälle illalle. Mä en tiedä miksi, mutta mitä enemmän miettii että "nyt mä en voi syödä karkkia enkä sipsiä" nii sitä enemmän niitä tekee mieli! Ajattelin tänään taas syödä terveellisesti, koska eilen kävin kuitenkin Mäkkärissä syömässä, mut mitä enemmän ajattelin että en saa syödä karkkia tänään, sitä enemmän mun teki sitä mieli. Ja sit mä kävin ostamassa Lauantai-pussin, mut ei mulla oo oikeestaan yhtään paha mieli, koska aikasemmin mä saatoin syödä joka päivä karkkia enkä liikkua yhtään. Nyt mä oon tällä viikolla liikkunu ihan hurjasti, nii mitä sitte jos mä kahtena päivänä peräkkäin vähän herkuttelen? Ei mun maailma kaadu siihen :)



Mä oon laskenu kaloreita ton Kiloklubin kautta ja nyt latasin kanssa puhelimeen MyFitnessPal-sovelluksen joka auttaa kanssa siinä laskemisessa. Kiloklubi näyttää että suositus olis päivässä 1596 kaloria ja siinä mä oon pysyny erittäin hyvin (tosin jääny jonku verran allekkin). MyFitnessPal taas näyttää että suositus olis 1250 kaloria, joka on mun mielestä ihan liian vähän. Mutta tietysti pääasiahan on se että mitä sinne suuhunsa tunkee, koska jos syö 1596 kalorin edestä karkkia nii ei sekään laihduta :D
Raivostuttaa kaiken maailman kalorien laskennat, mut kun niistä saa niin hyvin vähän ees tuntua kuinka paljon syö, koska mä oon TODELLA huono arvioimaan kuinka paljon oon syöny mitäkin ja kuinka paljon on ollu kaloreita :D

Mut elämä jatkuu, mä oon 7 viikon päästä timmissä kunnossa! (ja jos en oo nii oonpa ainaki syksyllä ;))

Ja nyt kun mä kirjotin tätä pikku avautumista, söin 2 banaania, eikä mun oikeestaan enää edes tee mieli karkkia ;D Nooo, katotaan miten käy kun istahdan tonne telkkarin eteen..

Huippua lauantai-iltaa kaikille <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti