keskiviikko 15. helmikuuta 2012

60,8 kg

60,8 kilogrammaa. Mistä ne on tullu? Missä mun normaali 59,5 kg paino??? Oon kyllä kuullu että se olis ihan normaalia näin alkuvaiheessa, mutta hirvittää silti... Tosiaan, tällä viikolla ei tuu hirveesti liikuttua muiden kiireiden takia, paitsi lauantaina ollaan taas rappusilla huiskuttelemassa :)

Mutta oon huomannu ainakin 4 asiaa mihin mun pitäis oikeasti kiinnittää huomiota
1. Hyötyliikunta. Miksi mennä hissillä kotiin kaksi kerrosta, kun sen voi kävellä? Miksi mennä autolla läheiseen kauppaan kun sinne voi ihan yhtä nopeasti kävelläkin?
2. Ylimääräinen rasva pois. Tottakai rasva on tärkeää, mutta miksi tunkea leivän päälle hirveä kerros voita, kun piilorasvaa tulee monesta ruoasta muutenkin?
3. Hidas syöminen. Mulla tulee ainakin itselläni vain ahmittua ruoka nopeasti, eikä edes huomaa missä vaiheessa on oikeasti kylläinen. Jos söisi hitaasti niin osaisi sanoa milloin on kylläinen, eikä tulis syötyä itseänsä ähkyyn.
4. Veden juominen. Vettä pitäisi juoda päivässä noin 1,5 - 2 litraa. No itse juon ehkä noin puoli litraa, joka on aivan liian vähän. Vesi myös auttaa kontrolloimaan painoa, antaa virtaa lihaksille, auttaa normaalissa aineenvaihdunnassa ja tietysti auttaa ihoa pysymään hyvän näköisenä!

Näissä asioissa mun on kyllä petrattava ja oikein urakalla.


Loppuun vielä eilisiä syömisiä:

Aamupala: Mysli- sokeroimaton mehukeitto- maustamaton jogurtti
Lounas: Kaurapuuro, pakastemarjat, 2 täysjyväleipää voilla ja juustolla
Välipala: Pulla
Päivällinen: Itsetehdyt makkara-perunat, 4 pullaa......................................
Iltapala: Banaani

Joo no enpä enää siis ihmettele miks toi paino on noussut.. :D Hyvää päivää kaikille, nyt tää tyttö juo ison lasin vettä ja lähtee hoitamaan asioita!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti