perjantai 3. helmikuuta 2012

KUUSI VIIKKOA !!!!

Tääkin päivä menny ihan löhöillessä, tuntuu jotenki että on ihan energia lopussa. Voi johtua siitä ettei tonne ulos hirveesti pääse/uskalla lähteä liikkumaan ja tulee vaan maattua sisällä. Vois pikkuhiljaa alkaa noi pakkaset edes pikkusen laskemaan!

No mut jotain hyvää tässäkin päivässä, mä oon alkanu taas käyttämään heiaheia.fi-sivustoa ja liityin Kiloklubiin. Heiaheiassa tein itselleni treeniohjelman, jota oonki tässä jo jonku aikaa ehtiny kaipailla. Sen lisäks vähän päivittelin mun tietoja ajantasalle, vaikkei ne ollukkaan toukokuusta muuttunu oikeastaan mihinkään.
Kiloklubista en ollu kuullu oikein mitään, mut yllätyin erittäin positiivisesti kun klikkasin itseni sisään. Merkkailin sinne tän päivän ruokia ja huomasin nyt oikeasti kuinka paljon mulla jää kuituja ja rasvoja pois ja hiilareita tulee ihan tuhottomasti. Täytyy siis parantaa tapani, ja ton sivun kanssa sen pitäski olla aika helppoa :) Liikunta-osioon laitoin tän viikon liikuntoja; vaihtelu ja teho on vihreänä, määrä ja kulutus keltaisella. Mutta eipä ainakaa olla punasella! :)

Kiloklubin mukaan mun tavoite eli tiputtaa paino 57 kiloon olisi saavutettavissa KUUDESSA (6) VIIKOSSA !!!! Eli eiköhän oteta se sitte tavotteeks! :)



Toivottavasti mun viikot menee nopsaa ja kilot siinä samalla :)









Tän päivän ruokailut meni noin tuhannella kalorilla yli.. (Hemmetti ku J:n pitää rouskuttaa sipsejä nii en pysty itsekkää olemaan erossa niistä :(( )

Aamupala: Mysli, maustamaton jugurtti, mehukeitto, pulla
Päivällinen: 4 kasvispihviä, dippi, raejuusto, 1 ruisleipä voilla ja kermajuustolla ja se saamarin pulla (onneks ne loppu ton jälkeen nii ei tullu enää kiusausta syödä niitä :D)
Välipala: Banaani ja pikkusen sipsejä
Lounas: -
Iltapala: Mysli, maustamaton jugurtti, mehukeitto

Ehkä mun aineenvaihduntaki normalisoituu kun alan syömään terveellisemmin. 

HUOMENNA TAAS :):)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti