lauantai 11. helmikuuta 2012

Reeniä h*ro reeniä !

Joo, se eilinen päivitys sitte jäi ihan kokonaan, kun aamulla käytiin taas J:n kanssa hoitelemassa asioita ja iltapäivästä sitte lähdettiinki ajelemaan mun vanhemmille, tänne vähän eteläisempään Suomeen :) Matkalla sitte tuli pysähdyttyä vähän kaupoilla, ja kauhulla tässä mietinki että millä pyhällä hengellä meinataan loppukuu elää..... No mutta, löysin h&m:stä ihanan treenipaidan, vielä olis ollu mun rahapussillekkin sopiva ja kaikkea, mut eipä ollu kun L-kokoja, joten paita sai jäädä kauppaan :(

Tämmönen :)
Hitsi olis ollu niiiiiiin kiva, mut jäi saamatta. :(

















Olihan se sitte pitkästä aikaa lähdettävä kattomaan tän kylän meininki, mut meininki oli aika laimeeta koska Amarillossa esiinty Petri Nygård. (hyi!) Ei näkyny kavereita melkein ollenkaan, mut kivaa oli silti vaikka meitä oliki vaan ihan pieni porukka. Miten se onki että poikaporukassa viihtyy jotenki paremmin? :D Vaikka kyllä välillä tyttöjenki seura on parasta!

Sit mä vielä hölmö menin "kattomaan paitoja" sen söpön myyjän luo ja mitä mul on nyt tossa lattialla? Petri Nygårdin- paita. Ja mä olin vielä selvinpäin!


 Joo, kiva käyttää 15 euroa t-paitaan jota kehtaa käyttää ainoastaan kipeenä kotona tai siivouspäivänä lattian pesuun :D Anna mun kaikki kestää.








Eiliset urheilut tosiaan jäi kyllä väliin kun nää varpaat  on murtunu ja aivan mustat, kipeet ja turvoksissa. Ens viikon alkuun taas yritän saada nää kuntoon että pääsee salille :) Se mun viikon jäsenyyskin loppu nyt Fressille, mutta äiti lupaili vähän että se sponssaisi mulle kuukaudeks taas kortin sinne. Ja mun siskokin anto mulle lainaan sen aivan ihanat tiukat treenicaprit, oon himoinnu niitä aina :D


Iphonella saa yllättävän hyviä kuvia :o Vähän pakkastunnelmia :)













Ja sitten vielä uudet kynnet :)












Eiliset syömiset meniki taas miten meni, mut ei lannistuta!

Aamupala: Paahtoleipää voilla, juustolla, nakilla ja kurkulla
Lounas: Kasvis El Maco- ateria
Välipala: -
Päivällinen: Valio Kerrosjogurtti (mansikka), banaani, suklaapatukka
Iltapala: Ruisleipää voilla, meetwurstilla, juustolla ja kurkulla, Valio Kerrosjogurtti (raparperipaistos)

Nyt mä meen maistelemaan äitin tekemää lasagnea, palaillaan illalla! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti