keskiviikko 22. helmikuuta 2012

Käynnistelyä :-)

Kävin tänään taas pitkästä aikaa salilla, vedin crosstrainerilla 10 min, syke n. 140 ja matkaa tuli 1,07 km :) Vielä en ihan täysillä uskaltanu vetää kun se perjantain allergiakohtaus on edelleen tuolla mun keuhkoissa, nii en uskalla vetää itseäni ihan henkihieveriin. Sitte kävin tekemässä nopean kiinteytystreenin (se löytyy jostain noista mun vanhoista kirjotuksista :-)) ja lopuks istuin 20 min. hierontatuolissa, joka muuten oikeesti oli yllättävän hyvä! Mulla on niska ja yläselkä niin jumissa että kyllä teki hyvää! Tänäänkään ei kauheesti ehtiny salilla olla kun piti taas liitää toiseen paikkaan :(

Huomenna mulla on työhaastattelu BR-leluihin ja Guessin myymälään! Jänskättää, mutta enköhän mä jompaankumpaan pääse :) Ja mikä vielä mahtavampaa, sain Kiloklubissa ensimmäistä kertaa kuidut vihreälle!!! Jee hyvä minä!

Nyt tää tyttö juoksee suihkuun ja alkaa henkisesti valmistautua huomista varten. Wish me luck!
P.S Jos tiedätte jotain venyttely/ kuntosaliliikkeitä millä sais yläselän auki ettei se olis koko ajan jumissa, nii apuja kaivataan !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti