sunnuntai 18. maaliskuuta 2012

Kiva mennä porukoille kylään kun sieltä saa mukaan aina kaikkea kivaa :D Tällä kertaa mukaan tarttu äitin Polarin sykemittari, siitä mä oonki ehtiny jonkun aikaa haaveilla ja kun äiti ei oo sitä kamalasti käyttäny, niin mä otin sen lainaan :)
Saatiin myös sohvatyynyihin uudet päällysteet, tuli ihan huiput.

Tosiaan viikonloppu menikin ihan hurahtamalla ohi, ja liikunnatkin siis jäi ihan kokonaan. Syömisetkin meni ihan reisille, mutta ei muuta kun huomenna taas pistän itteni ruotuun. :) Mä en edes oo tänä viikonloppuna laittanu syömisiä ylös Kiloklubiin, että sen verran oon lössöillyt. Ja kurkku mulla on edelleen vaan kipeä, ehkä ihan hyväkin että oon lepäilly.

Huomenna siis takasin arkirutiiniin, eli töitä tiedossa ja sen jälkeen hakemaan kanta-jäsenyyttä Fressiltä :)


Työkaverit :)










Kivaa sunnuntaita kaikille! :)

Ainiin, p.s meille tuli kotii myös videotykki... :D Voi tätä NHL:n ja sotapelien määrää...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti