sunnuntai 1. huhtikuuta 2012

Piiiiitkästä aikaa!

Ai kamala kuinka pitkä aika on että oon viimeks kirjottanu, ihan omatunto kolkuttaa :D Tosin eipä tää mun laihdutus/kiinteytys-juttu oo edistyny sitten yhtään. Mun syömiset on menny ihan päin kettuja, mulla on vaan tullu hirvee himo karkkiin ja jäätelöön ja sipseihin, ja jos en niitä saa nii oon kiukkunen ja tekee kokoajan mieli syödä jotain pientä. Enkä oo ees mitään merkkaillu Kiloklubiin. Äh.

Tosiaan sen kanta-jäsenyyden otin Fressille ja sain ne ilmaiset personal trainer käynnit. Ensimmäinen käynti on nyt ohi ja ihan huippu treeniohjelma saatiin mulle aikaseks! Laitan sen teille tänne näkyville ens viikolla kun saan sen paperilla itselleni. :) Toisella kertaa, eli ens viikolla me sitten käydään se treeniohjelma läpi ja sitte alkaa armoton reenaus ;)


Ostin muuten Gina Tricosta ihan supersuper hyvät urheilurintsikat, suosittelen!! :) (niitä ei saa myymälöistä, pelkästään netistä).

Kuntoilua on tullu sen verran että töissä juoksen kokoajan paikasta toiseen, kyllä on iltasin jalat muussina :D Mut oon mä "oikeaakin" liikuntaa harrastanu: maanantai 26.3. kävely 40 min ja 3 km (kävelin töihin nii ei viittiny hirveesti hikoilla :D) ja venyttely 15 min. Torstai 29.3 kävely 30 min, juoksumatto 18 min ja venyttely 10 min. Jotenki vaan tuntuu että kun töissä saa kokoajan juosta ja antaa itsestään 110 % niin töitten jälkeen on ihan poikki. Eiköhän tää kevät tästä ala muaki piristämään ;)

PS. mun vaaka on ehkä tosiaan rikki koska yks aamu se näytti aamupainoksi 55,2 kg ja parin päivän päästä 60,7 ????? :D Paino jo yli 60 kg, täytyy antaa bitch slap itselleni.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti