perjantai 20. huhtikuuta 2012

Uusi alku

Mä oon siis tosiaan löysäilly tän urheilun ja laihduttamisen kanssa ihan kunnolla, mut tänään aamulla mä 11 aikaan päätin että tää makaaminen ja mässyttely loppuu. Mä lähdin salille ja vedin tunnin yläkroppatreenin kuntosalilla,  15 minuuttia crosstrainerilla, 10 minuuttia kuntopyörällä ja 10 minuuttia venyttelyä. Tuli suuuuper hyvä fiilis ja mietin et miks oon ees jättäny urheilun pois.
Eilen mä myös aloitin taas cheerleadauksen, mul ei tullu yhtään paniikkikohtauksia ja muutenki oli ihan huippukivaa!

Tuli vaan äsken tosi paha mieli ku söin pussin karkkia :(:( MIKSI OI MIKSI :(((( Noo, mä poltan ne pois huomenna ;)

Eli nyt siis alotan taas reenailut ja kunnon ruokailut (se mun personal trainerin tekemä ohjelma on super hyvä!!)

Tässä vielä video musta ja Kaj Kunnaksesta hyppimässä hallilla.. :D
http://areena-beta.yle.fi/ng/areena/tv/1485029

Hauskaa viikonloppua kaikki! :p

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti