maanantai 12. maaliskuuta 2012

i made it !

Mulla oli tänään töissä ensimmäinen vuoro jonka olin yksin, jännitin sitä etukäteen että miten oikein selviän siitä jos kassa menee jumiin tms, mutta ihan turhaan, koska kaikki meni hyvin :) Oon ylpeä itsestäni. Tänään oli muutenkin aika hiljanen päivä nii ehti tutustua paremmin myymälään ja työkavereihin. Huomenna sitten uusiks :)

Ruokailut menny iihan hyvin, vähän sipsiä ja suklaata on tullu popsittua, mut tällä viikolla karistan ne pois. Mut sitten liikkumiset:
sunnuntaina: siivous 30 min, venyttely 10 min, lihaskunto 40 min, jumppapallo 10 min, tänään: kävely 25 min, venyttely 5 min. Kävelin tänään töistä kotiin, vaikka mulle tarjottiin kyytiä, mutta pysyin vahvana ja kävelin :D

Nyt tää tyttö lähtee sängyn puolelle oottelee J:tä jääkiekkopelistä, koska oon ihan väsypoikki :/ Öitä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti