maanantai 5. maaliskuuta 2012

surullinen, mutta helpottunut

Mä olin jo jonkun aikaa miettiny että jaksanko mä enää käydä jäähallilla cheerleadaamassa. Mulla on hallille n. reilu 100 km, se on todella rankka matka matkustaa keskellä viikkoa ja sitte nää mun paniikit. Mä oon nyt pari viimestä peliä panikoinu hallilla ja juossu rappusia ylös ja alas kun ahdistaa ja ei ahdista ja ahdistaa ja ei ahdista.... Mut siellä on kaikki ihanat tytöt joitten kanssa saa nauraa ja jakaa ongelmia, itkeä tai ihan mitä vaan. Ne on niin ihania tyttöjä että ei mitään rajaa, ne on kun mun siskoja, se oli melkein jonkunlaista terapiaa kun sai vaan olla tyttöporukassa. Huomenna meillä olis taas peli ja mä en yhtään jaksais mennä sinne, en henkisesti enkä fyysisestikään, joten mä päätin tänään lopettaa kokonaan. Harmittaa todella paljon, olisin niin mielelläni vielä jatkanu, nyt kun vielä SM-liigan voitostakin taistellaan, mutta toisaalta mulla on todella helpottunu olo koska ei tarvii stressata pelipäiviä (yhteen pelipäivään meni matkoineen ja peleineen n.8 tuntia) ja aionkin nyt vaan keskittyä urheiluun ja ens viikolla alkaviin töihin. :)

Huuh, semmosta tänään, meinaa itku tulla mut eihän tää mikään maailman loppu ole :') Eilen mä kävin vetämässä semmosen treenin että tänään on peppu ja reidet hellänä, joten päätin tänään pitää välipäivän :D Aamulla mä siivosin niinkun joku pyörremysky 50 minuuttia ja kyllä hiki lensi! Salin auettua mä menin sinne tekemään lihaskuntotreenin 40 min ja 2 kg:n painot, vedin crosstrainerilla 10 minuuttia täydellä teholla ja lopuksi venyttelin 10 minuuttia. (poistin tietysti puhelimesta jo kaikki syke tms tiedot......argh) Kun mä tulin kotiin, olin ihan poikki, mutta innostuin vielä jumppapalloilemaan (sillä isolla pallolla, joogapallo?) 10 minuuttia ja venyttelemään 10 min. Ai että mikä fiilis siitä tulee kun on urheillu, mä oon rakastunut <3 Ruokailutkin menny hyvin, oon vähentäny herkkuja tosi paljon ja syön paaaaljon kasviksia ja olokin on huomattavasti kevyempi vaikken usko että oon vielä laihtunu yhtään :)

Nyt mä lähen hakemaan J:n jääkiekkopelistä (niinpä, mitä järkeä pitää tähän aikaan mitää pelejä?!), hyvää yötä!! :)

PS. Kertokaa miks kaikki mun seuraamat blogit on hävinny tuolta mun lukemistosta?? :(

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti