keskiviikko 7. maaliskuuta 2012

ihana, ihana kevät!

Eii vitsi mulla on niiiiiin hyvä fiilis tosta auringonpaisteesta! Ihanaa vaan maata sohvalla, kattoa telkkaria ja nauttia auringonpaisteesta joka valasee koko kämpän! <3 Ihanaa kun kevät tulee :) Eilen mun äiti oli täällä, me käytiin kattelemassa kirpputoreja, löysinki tosi kivan laukun sieltä.



Kokopäivän kiertelyn jälkeen kun äiti oli lähteny kotiin, vein J:n pelaamaan jääkiekkoa ja menin salille. Lihaskuntoa 3 x 12, 2 kg:n painoilla, aikaa meni 30 minuuttia. Venyttelyä 15 minuuttia, vatsalihasliikkeitä 5 minuuttia. Mun piti odottaa että J:n pelit loppuu, niin kävin siinä sitten samalla vielä vähän hierontatuolissa (en muista oonko jo hehkuttanu mut yllättävän hyviä ne tuolit on!) ja solariumissa. Muistin siinä solariumissa maatessani että huh, olinki syöny koko päivänä vaan aamulla mysliä ja 15 cm:n Subwayn 6 tuntia ennenkun menin salille. Ei ollu yhtään kiva olo, luulin että pyörryn kun nousen siitä solariumista ylös! Joten muistakaa syödä ennen salia tai ainaki ottaa pientä mukaan!!! Selvisin kuitenkin kotiin sieltä :D



Muuten mulla onki menny ruokailut erittäin mainiosti (mitä nyt eilen vähän söin sipsiä mut ei haittaa) ja painokin on parisataa grammaa tippunu :) Huomenna teen postauksen mun painosta ja mitoista. Unohdan nimittäin joka aamu punnita itseni ennen aamupalaa, huomenna yritän muistaa sen!

Nyt mä lähen nauttimaan auringosta ja alan silittämään ikkunan edessä! :D Huomiseen!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti