lauantai 3. maaliskuuta 2012

Lauantai kuulumisia :)

Huh tässähän on ehtiny viikko vierähtää etten oo käyny kirjottelemassa! J:llä ollu hiihtolomaviikko, ja pari päivää meniki mun vanhemmilla. Ihanaa kun kohta alkaa taas normaali arki, tuntuu että nää lomat sotkee mun normaaleja rutiineja kamalasti :D

Liikunnat on menny vieläkin hieman heikosti, mutta kokoajan parempaan päin ;) Tiistai: peli, joten siellä huiskuttelin, tosin 2 erää ainoastaan. Perjantaina: sali eli 25 min. crosstrainingia, matka 1,73km sekä kalorit n.173 + ylätalja 3 x 12, 15 kg painoilla + venyttely 10 min. Kotona innostuin vielä jumppailemaan joogapallolla 10 min ja venyttely 10 min. Lauantai: Joogapallo 20 min + venyttely 10 min.

Ruokailut on menny aika hyvin, oon Kiloklubi.fi:n kautta vähän katellu että mitä pitäis syödä lisää ja mitä vähennellä :) Mut oon tyytyväinen ainakin itse.


Huh, äsken oltiin kattomassa jääpalloa, mut mä en kestäny olla siellä kun yhden erän (tunti paikallaan seisoskelua jäädytti mun polvet vaikka olin pukeutunu tosi lämpimästi). Olis ollu kiva nähdä se loppuun, mut on myös kiva olla välillä yksinään kotona, kun J jäi kattomaan sen loppuun sen kavereiden kanssa.. Pääsee rauhassa kirjottelee blogia ja olemaan vaan :) Huuh, mä viihdyn mielummin kotona viltin, tietokoneen ja MTV:n kanssa <3

Mahtavaa viikonloppua tytsyt !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti