lauantai 10. maaliskuuta 2012

Lauantai :)

Heipparallaa! Keskiviikkona tulikin sitte iltapäivästä puhelu että ehtisinkö töihin jo torstaiksi, vaikka oikeesti tarkotus oli aloittaa työt vasta viikonpäästä torstaina. No eipä siinä sitten hirveesti ehtiny jännittelemään ja parempi niin :) Se työpaikka on niiiiiiiin mukava, ihana katsella niitä pikkulapsia jotka on ihan innoissaan niistä kaikista leluista ja peleistä. (Pakko myöntää että oon kyllä itekkin ihan hulluna niihin leluihin, tekee mieli vaan hypistellä kaikkea :D) Työympäristöki on tosi kiva, mukavaa porukkaa kaikki. Ja se on sopivan haastavaa työtä, mutta samalla helppoa :) En malta oottaa että tulee taas maanantai ja pääsee töihin :D


Eli torstaina ja perjantaina en ehtiny jumppailla ollenkaan kun päivät meni töissä, ja ruokailuissakin vähän repsahtelin (samoin kun tänäänkin..). Mutta tästä hetkestä eteenpäin pysyn taas kurissa.
Tänään liikunnat on mennyt seuraavasti: venyttely 25 min, jumppapallo 20 min, lihaskunto 10 min. Huomenna olis sitten taas tarkotus mennä salille kun nyt on jääny moooonta päivää väliin :( Tyhmää kun tää meidän Fressi on lauantaisin auki vaan 9-12.

Mutta kuitenkin, TADAA mun paino on tippunut, ja eilen aamulla se näytti tasan 59,0 kg !! Jee, oon tositosi tyytyväinen, eikä mua edes oikeastaan haittaa jos se paino et tosta enää putoa, haluan vaan kiinteytyä :) Mittoja mä laittelen teille huomenna.

Tässä vielä se laukku minkä löysin tiistaina kirpparilta :) Muksaa viikonloppua, palaillaan huomenna!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti