torstai 15. maaliskuuta 2012

kukkuu

Mä oon ajatellu nyt hankkia Fressille sen vuosikortin, kun turhaa mä maksan joka kuukausi tuplasti enemmän siitä kuukausikortista ja ehkä se vuosikortti saa mut pakotettua salille. Plus siihen saa 2 ilmasta personal trainer tuntia kaupan päälle, tulee ihan tosi tarpeeseen koska haluan itselleni kunto-ohjelman :) 

Huh, rahaa on menny tällä viikolla ihan liikaa, oon taas eläny vähän yli varojeni, sitä se teettää kun oot kauppakeskuksessa töissä ja näät koko ajan jotain ihanaa siellä :D Noh mutta kyllä mä oon ne kaikki kengät ja vaatteet ja meikit ansainnu kun oon alottanu niin reippaasti työt. (eikä korkkareita tai paitoja voi olla ikinä liikaa, varsinkaan jos ne on ostettu alennusmyynneistä ;))

Tiistaina mä olin töitten jälkeen niin puhki etten jaksanu tehä mitään, mut keskiviikko mulla oli vapaa ja silloin menin kaverin kanssa salille :) Kuntopyöräily 30 min, 7,5 km, lihaskunto 45 min ja venyttely 10 min. Että ihan kiva reeni. Tänään mä en taida kun venytellä koska aamulla oli tosi kipeä kurkku (vieläki vähän), enkä 
tosiaan haluu sairastua.
Kyllä mä tällä viikolla vielä sen kaks tuntia liikun, mikä mulla onkin tavotteena. 

Oh, nyt mä oon niin väsyny että taidan vaan maata sohvalla ja odottaa että Teen Mom alkaa :D 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti